reklama

Nakupujete cez zľavové portály?

Zľavové portály, stránky hromadného nakupovania či zľavové kupóny. Väčšina z vás ich už asi pozná. Možno cez ne nakupujete často a možno sa vám zdajú ceny také neuveriteľne nízke, že v nich hľadáte nejaký zádrheľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Asi pred polrokom som na internete objavila zľavový portál, kde ma upútala super cena na vstupné do jedného slovenského wellnessu. Po dlhom premýšľaní, či kúpiť či nie, som predsa len klikla na odkaz KÚPIŤ. S malou dušičkou som čakala, či moje peniaze neskončia na účte nejakého podvodníka, ale o pár minút mi do mojej e-mailovej schánky prišiel potvrdzujúci e-mail spolu s kupónom. Telefonicky som si to pre istotu overila v spomínanom wellnesse a cez víkend sme sa spolu s priateľom oddávali relaxu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odvtedy som využila rôzne zľavové kupóny napríklad na thajské masáže, tlač fotografií či víkendový pobyt. Všetky služby boli presne také, ako ich propagovali na portáloch. Ale vždy, keď idem kliknúť na odkaz KÚPIŤ ma napadne myšlienka, akú som mala aj na začiatku, či to ozaj len nezavádzajú a či naozaj nechcú len zneužiť dôveru ľudí, ktorí sa tešia, ako lacno nakúpia. Stalo sa vám niekedy, že ste sa namiesto radosti zo skvele kúpeného tovaru či služby, stali obeťou podvodníka? Veď zľavových portálov pribúda každým dňom ako húb po daždi, a preto často rozmýšľam, kedy aj tento druh obchodu niekto zneužije na svoj vlastný prospech?

Barbora Sílešová

Barbora Sílešová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priateľské, usmievavé, optimistické, nekonvenčné, nápadité, nezávislé, nekľudné, zamerané na budúcnosť, s myslením novátorov, s osobitým kúzlom a v neustálom pohybe, také sú ženy narodené v znamení Strelec :-) Zoznam autorových rubrík:  KadečoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu